Friday, June 24, 2011

911 - All I want is you (with Malay Translation)







Baby, I've tried but I can't help myself
Can't disguise the way I fell inside
I'm falling so helplessly it's true
I close my eyes and believe completely
That I can feel you touching my skin so tenderly
Come morning light just the victim of fantasy

Every time I close my eyes
You just disappear you say goodbye,
Baby, I'd do anything to make you mine
Oh, it's true

All I want is you
I'll give my heart and soul
All I want is you
I'll be there when you call
All I wanna do
Is make love to you
All I want is you...

I can't sleep 'til the last star leaves the sky
With every beat of my heart
I wanna make you mine
I'm praying you feel the same way too

Tell me that you hear my call tonight
Oh you can bring this dream to life
Baby, I'd do anything to make you mine
Oh it's true

All you got to do is believe in me
You'll find sanctuary
Just one chance is all I need to prove that you and I
Are forever meant to be

All I want is you...

911 - All I want is you
---

Sayang, aku telah berusaha tetapi aku tidak mampu membantu diri ku sendiri,
Tidak dapat untuk menyembunyikan perasaan ku di dalam
Benar aku terjatuh, lemah
Aku menutup mata ku dan amat mempercayainya
Bahawa aku dapat merasakan sentuhan lembut mu
Cahaya matahari pagi hanyalah mangsa fantasi

Setiap kali aku memejamkan mata ku
Kau terus hilang mengatakan selamat tinggal
Sayang, aku akan lakukan apa sahaja untuk membuatkan kau milik ku
Benar...

Apa yang ku mahukan hanyalah dirimu
Kan ku berikan hati dan jasad ku
Apa yang ku mahukan hanyalah dirimu
Aku akan berada di situ setiap kali kau memerlukanku
Apa yang ku mahukan hanyalah dirimu
Untuk bercinta dengan mu
Apa yang ku mahukan hanyalah dirimu...

Aku tidak dapat terlelap sehingga bintang terakhir meninggalkan langit
Dengan setiap denyutan jantung ku
Aku mahu menjadikanmu milik ku
Aku berdoa agar kau pun merasakannya jua

Beritahu ku bahawa kau dapat mendengar panggilan ku malam ini
Kau telah membuatkan mimpi ini nyata
Sayang, akan ku lakukan apa sahaja demi menjadikan kau milik ku
Benar...

Apa yang harus kau lakukan hanyalah percaya padaku
Kau akan memiliki perlindungan
Hanya satu peluang yang aku perlukan untuk membuktikan padamu bahawa
Kita adalah tercipta untuk bersama selamanya

Apa yang ku mahukan hanyalah dirimu...

By the way, this picture really reminds me of my Misai! LOL












Click to join my contest!

No comments: